نازار مامان و بابانازار مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

عشقی خوده خوده عشق

87 - بازم عکس

1394/2/15 13:55
نویسنده : مامان نازار
963 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم ببین مامانی چقد امروز فعال شده . جالبیش به اینه کلیم کار داره ...

 

عزیز من یادم نرفته کلی عکس و مطلب از قبل و بعد از تولدت بدهکارم بهت ان شالله سر فرصت ...

عکسای دیشب بعد از برگشت از دکترت هست و...بازم بابایی نبود ... بابایی مامانی خیلی از نبودنت اذیته ...

گاهی احساس می کنه هزار کیلو بار رو دوششه تو این زندگی و همش و داره تنهایی حمل می کنه ...

وقتیم می آی انگار نه انگار .. می دونم خسته ای .. ولی منم هستم

می دونم سر کار گرفتاری ولی منم اداره کلی اذیتم .. خیلی از روزا با ژلوفن و مسکن خودم و سر پا نگه می دارم و سر دردا و میگرنای وحشتناکم ...

بگذریم ...

همه خوبی های عالم برا دخترم

تو نباشی چه امیدی به دل خسته من ...

قوی باش مادری قوییییییییییییییییییییی

 

کلی ذوق زده ای از این پیروزیت

 

موفق شدی که شونه تو بدست بیاری داری می خندی

 

اینجا هم خودت و به سمت مامان چرت کردی که شونه بهت بدم

متعجب نگام می کنی که شونمو بده

بلاچه دنبال شونشه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان منصوره
16 اردیبهشت 94 1:24
گلللللل دختریرو،چقققققد ناز شده،چتریاشو،ایشالللله همیشه بخندی
مامان نازار
پاسخ
خاله جون شما گفتید به مامانم که جلو موهامو چتری کوتاه کنه .....دست شما درد نکنه
♥مامی ملودی جون ♥
16 اردیبهشت 94 10:50
خب مامانش چرا نمیدی شونشو . اذیت نکن فسقلی رو . خداروشکر که توی عکسا معلومه کاملا حالش خوبه
مامان نازار
پاسخ
خوب یه کم با تاخیر بهش بدم یه کمبچم صبور بشه ... از این حرفای روانشناسیییییی خوب می خواستم عکس بگیرم ازش .. بعد هول وولاش برام جالب بود ... اره کلا ظراهرش نشون دهنده مریضیش نبود حتی وقتی بستری بود . ولی خدارو شکر خیلی خوبه
خورشید خانوم66
16 اردیبهشت 94 15:41
وای عزیزم خیلی خیلی ناراحت شدم ازکسالت پرنسس و الان بینهایت خوشحالم که حالش خوب شده و خنده رولب مادرو دختره زیبا بر گشته . خدایا تن سالم ودل خوش رو از هیچکس نگیر.
مامان نازار
پاسخ
سلام ممنون خاله جون
فهیمه مامان فاطمه
20 اردیبهشت 94 22:17
سلام عزیزم . ماشالله هزار ماشالله چه ناز شده جیگر طلا انقدر سرم شلوغه که حتی وقت نمی کنم وب دختری رو اپ کنم وایبر که دیگه هیچی ...دختر طلا گوشی دستم ببینه واویلاست
مامان هدی
22 اردیبهشت 94 17:18
هزاااااااااااااااااااااااااااار ماشالله. ماه بشی الهی ماه پاره با اجازه من لینکتون کردم تا سر فرصت بخونمتون دختر من 12 روز از دختر شما کوشولو تره