نازار مامان و بابانازار مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

عشقی خوده خوده عشق

92- 8 ماهگي دختر طلام و دس دسي كردنش

1394/3/20 12:56
نویسنده : مامان نازار
585 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگياي مامان ...

يعني هر چقد بگم دردت به جانم كم گفتم  ... قشنگياي مامان  يه سوال دارم ازت چرا اينقد بد خوابي ؟؟ چرا نمي زاري ماماني حتي 1 ساعت خواب مفيد داشته باشه ؟

يه نگاه به چشماي قرمز مامان بكن ؟؟؟

مي خندي ؟؟؟

خنده مي كني ؟؟؟

اي جانم فداتتتتتت

خوب دختري من جمعه عصر يعني 22/3/94 براي اولين بار خودش اهنگ معروف خودشو كه داري داري هست و خوند و دست زد ...

قبلش ماماني هر كاري مي كرد و دستاي شما رو مي گرفت كه دس دسي كنيد و براتون شعر مي خوند شما مقاومت مي كرديد ... ولي جمعه عصر در يه حركت خود جوش شادي به دل مامان و بابا اوردي .. اينقده خوشگل دس دسي مي كردي

 

اونم با آهنگ داري داري كه خودت مي خوندي و بعدش كلي هن هن مي كردي و ذوق .. من و بابايي هم كلي دستاي كوچولوت و مي بوسيديم .. تا مي اومديم فيلم بگيريم قطع مي كردي و دس نمي زدي ... بلايي سرمون اوردي تا 1 دقيقه از دس زدنت فيلم گرفتيم ...

شب يه سر رفتيم مدرسه خاله جون ... ولي كاملا دختر اخمويي بودي برگشتيم خونه دوباره شروع كردي به خنديدن و دس دسي ..

دو روزه از بد غذايت خسته شدم و دارم بهت جوجه كباب مي دم .. انگار يه كم بهتر از سوپ مي خوري ..ولي همچنان سوپم درست مي كنمو و تلاش مي كنم براي خوروندن بهت ...

خوب ماماني 5 شنبه و جمعه تا وقت گير مي اورد مي دويد مي رفت اتاق شما و كاراي جشن دندوني شما رو درست مي كرد ... گيفتاتون آماده شد .. لباس شما و گلسا گلي هم تا حدودي تمامه ... ولي دو جاي دست مامان يه بار با چسب حرارتي يه بارم با دستگاه سنگ حرارتي سوخت و الان تاول زده به اين بزرگي .....

 

راستي امروز  هشتمين ماهگرد خانم گل من هست .. عزيزم  ممنون كه هستي .. عمري عشقي تمام وجودمي ممنون كه اومدي پيش ما ....

ولي اين ماه مي خوايم ماهگرد 8 و دندوني رو يكي كنيم  و كيك ديگه امروز نمي خريم ...

 

هموز يادم نرفته كه عكساي ماهگرداتو نزاشتم چشم در اولين فرصت ...

 

البته بابايي تو صفحه اينستات از اولين روز عكسا رو به روز گذاشته

اينم آدرس اينستاي يسنا گلي

 

shahram_ yasna_ goli

 

 

كلي عكس اورده مامانم با خودش اداره كه دانلود كنه ولي سرعت نت ضعيفه فعلا اين چند تا عكس باشه تا بعد .

 

 

اينجا خونه عزيز جونه  و شما ابرهايي كه براي كولر عزيز خريده رو هي مي رفتي تن تن بر مي داشتي و فرار مي كردي اينقد ذوق مي كردي ...

 

 

پرنسس باباييي


 

پسندها (2)

نظرات (6)

مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
23 خرداد 94 11:02
ای جونم اخه نمیگی این عکسا رو میزاری ما دلمون غش میره مامانش . وای عکس اولی میدونی باب چه وقتیه روزی که عروس میشه و باباش دستش و میخواد بزاره توی دست شاهزاده مهربون . وای قابش کن اون روز بده بهش من که بودم خیلی ذوق میکردم همچین هدیه ای بهم بدناشکاتم پاک کن
هدي32
24 خرداد 94 12:44
سلام عزيزم خوبي عكسها خيلي ناز هستن
مامان tt
26 خرداد 94 12:10
سلام خیلی ناز و ملوسه ما شاءالله به قول مامی نسیم ان شاء الله تو لباس تور ببینیش
مامان هدی
29 خرداد 94 18:05
سلام طاعات مقبول خانمی دختر من غذا خوردنش خیلی بهتر شده. چند چیز رو امتحان کردم دیدم خوشش اومد. یکی گوشت راسته گوسفندی رو با آبلیمو نمک میذارم طعم دار میشه بعد کباب کردم و کشید به دندوناش. اولش بوش می کرد دید بوی خوبی داره. بعد با نوک زبون امتحان کرد و بعد کلی به دندون کشید البته به لثه! بعد اینکه بیسکویت مادر و تو سرلاک گذاشتم یه دونه خیس خورد. بیشتر سرلاکش رو خورد. در صورتی که وقت های دیگه اصلا اوغ میزد می خواست سرلاک بخوره. تو زرده تخم مرغشم کره و نمک اضافه کردم نصف نصفشو خورد( ببین چقدر دختر من بد خوراک بود که حالا نصف نصف زرده رو خورده خوشحالم)
فاطمه
8 تیر 94 1:32
سلام خانمي ، تبريك ميگم بهتون بابت سليقه خوبي كه داريد ، خيلي از وبلاگ گل دخترتون خوشم اومد ايشالله كه هميشه موفق باشيد فقط عزيزم يه سوال داشتم ، وسايل تم دندوني يسنا جون رو از كجا تهيه كرديد عزيزم . ممنون ميشم پاسخ بديد
مامان نازار
پاسخ
سلام فاطمه جان ... آدرس وبلاگ نزاشته بودید که بهتون جواب بدم ...پس اینجا می نویسم وسایل تم دندونی یسنارو از جایی سفارش نداده بودم . خودم همه رو طراحی کردمو و بعدم چاپ و قیچی و تمامممممممممممممم با دانلود یه سری طرحای اولیه و یه کوچولو دونستن فتوشاپ خیلی راحت می تونید انواع تم رو با هزینه ای خیلی کمتر خودتون آماده کنید ... فک کنم تو نوشته های جشن دندونی اشاره کردم که خودم درست کردم تم رو . اشاره نکردم/؟
فاطمه
13 تیر 94 2:32
سلام مامان يسنا جونه دوست داشتني ، ممنونم از پاسخگوييتون . من وب ندارم يعني ني ني ندارم هنوز براي دختر خواهرم ميخواستم درست كنم ممنونم از راهنمايياتون عزيزم ، هميشه خواننده وب قشنگتون هستم خانمي ايشالله هميشه عشقتون پاينده باشه