نازار مامان و بابانازار مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

عشقی خوده خوده عشق

96- نا نای نانای کردن گل دختری

1394/4/6 8:59
نویسنده : مامان نازار
1,766 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسسسسسسسسسسسسسسس

سلام همه کسم

هوم گل خوشبوی مامان خوبه ؟؟؟ دردت به جانم ... عزیزم که باز دلم تنگ شد برای دخترم ....

عزیز دل مامان تقریبا چند روزی هست که می تونن بشینن خودشون به تنهایی ولی نه تنهای تنها باید حتما کسی کنارتون باشه که اگه احیانا دختری چپه شد به دادش برسیم .. البته نشستن با تکیه گاه رو که شما خیلی وقته یعنی از 3 ماهگی تقریبا می نشستید و تکیتون می دادیم به مبل ولی اینجوری به تنهایی جدید بود ...

 

و اینکه دختری من بعد از دس دسی کردن الان دیگه با هر آهنگی و هر ریتمی برای خودش هم دس دسی می کنه هم نی نای نای ...

مادر فدات بشه که یه دستی می رقصی ... من وبابایی هم هی داخل خونه برای شما آهنگای شاد یا می زاریم یا می خونیم و با شما نا نای نای می کنیم ...

ولی وقتی کسی براتون برقصه شما مات و مبهوتش می شیدو دست از حرکات موزون می کشید ...

 

ای جانممممممممممم چه حسه خوبیه ....

و اینکه خانوم خانومای من الان خیلی وقته دارید سینه خیز اینور اونور می ریدا تصمیم ندارید 4 دستو پا حرکت کنید و از سینه خیز خارج بشید ....بابا اموزشی سربازی هم 1 ماه تا 45 روزه ....

مادر فدات بشه که برای کنترل تلویزیون - گوشی موبایل و تلفن خونه و کنترل کولر خودکشی می کنی .. کلا با تمام موارد ممنوعه شما حال میکنید ....

اینم چند تا عکس از گل دختری ....

 

 

 

مادر فدای آب خوردنت و خندیدنت

 

به به خانم در سواحل جزایر قناری به سر می برن ... فدای خودت و لباس شنات و اون پاهای لاغرتتتتتتتتتتت

خدایا هزار مرتبه شکرت ولی تمام لذت من و آرزوی من از بچه داشتن یه نی نی توپول بود ولی لاغرترین نی نی نسیبم شد .

 

 

 

 

 

 

 

خانم گل گلیه مامانه ... خودت گلی مادر . اونم گل خوشبوی مامان

 

 

 

 

 

 

آخه بابا لو این چه کاریه من و تو سبد می زاری غذا می دی تو سطل جای برنجی می زاری بازی می دی ... خو من دوست ندارم ... چه اصراریه

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان هانیه
6 تیر 94 14:54
قربونت برم عزیز دلم ماشااله روز به روز شیرین تر می شی عاشق اون عکستم با لباس شنا
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
8 تیر 94 13:55
نگاه کن خلخال پاشو ببین گوشواره هاش و . اگه ما خوردیم این فسقلی و نگی چرا ها مامانش ؟ ای جونه دلم که ماشا الله اینهمه خوش اخلاقی نفسه خاله .
بانو
9 تیر 94 14:45
سری مسابقات عکاسی حس زندگی با موضوع دعوت همراه با جوایز ارزنده: نفر اول ربع سکه بهار آزادی نفر دوم کارت هدیه 200 هزار تومانی نفر سوم کارت هدیه 100 هزار تومانی مهلت ارسال عکس تا 30 هر ماه اطلاعات بیشتر در لینک زیر:
http://www.banoo.ir/forum/post/5318