نازار مامان و بابانازار مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

عشقی خوده خوده عشق

2

1392/11/15 14:52
نویسنده : مامان نازار
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزه دل مامان ... سلام قشنگیای مامان

سلام همه عمر مامان...

امروز سومین روزیه که من حس می کنم که هستی ....

حدود 10-12 روز دیگه باید صبوری کنم برای دونستن بودنت....

عزیز دل مادر من تمام تلاش خودم و کردم شما هم تلاش کن برای اینکه بیای پیش ما ...

می دونم برات سخته از آسمونا هبوط کنی به زمین ولی قول می دم تا آخرین لحظه عمرم مواظبت باشم و نزارم که تنها باشی و تنهایی رو حس کنی ....

 

عزیز دل مامان، مامان تنهایی زیاد کشیده حتی تو جمع ... پس مطمئن باش نمی زاره تمام عمرش که تنهایی و بی کسی رو حس کنی ... مطمئن باش مامان بابای خوبی هستیم نترس بیا ....

 

کمرم خیلی درد می کنه خیلی ....

بی صبرانه منتظر اومدنتم عزیز دل مادر

 عشقی خوده خوده عشق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
16 بهمن 92 14:20
آفرین بهار