نازار مامان و بابانازار مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

عشقی خوده خوده عشق

61- شاید اخرین بار

1393/7/23 5:41
نویسنده : مامان نازار
260 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامانی

الان ساعت 5/45 دقیقه بامداد 23 مهر 1393

من شدیدا درد دارم از حدود ساعت 1 شب شروع شد و داره کم کم به 10 دقیقه یه بار می رسه

خدایییییییییییییییییییییی من

غیر قابل تحمله شروع شد

خدای مننننننننننننننننننننننننننننننن

لابد می گی حتما دردش زیاد نیست که الان اینجا مامانی نشسته داره برام می نویسه

نه خیلی زیاده خیلیییییییییییییییییییییی

خدای من ولی دلم نیومد تو اخرین لحاظ  دو نفره بودنمون برات ننویسم

فقط بدون خیلی برات برنامه ها داشتیم

هم برای من و بابایی هم برای شما

که اینجور که مشخصه همشون دود هوا شدن

از طرفی خانواده بابایی هم به لحظه دنیا اومدن شما احتمالا نرسن چون فردا صبح تازه اس ام اس مارو می خونن و تا راه بیفتن و برسن شب شده و شما دنیا اومدید

 

هنوز به هیچ کس نگفتیم دلمون نیومد کسی و بیدار کنیم ... منو بابایی یه سری کارارو انجام دادیم از 2 شب تا الان

الانم بابایی  داره حمام رو می شوره

الان وقت این چیزا نیست سر وقتشمه رو برات می نویسم 

 

 

 

فقط این و بدون دختر مهری ماهی من که من و بابایی عاشقتیم عاشق و بی صبرانه منتظر اومدن شمایمممممممممم

عشقی خوده خوده عشق

 

توکل به خدا ... خدایا به امید تو

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (24)

هدي32
23 مهر 93 10:19
سلام چي شد مگه طبيعي ميخواي زايمان كني حالت خوبه ني ني دنيا اومد
ميناگلي
23 مهر 93 10:27
به سلامتي زايمان كني خواهر خوبم از خدا مي خوام كه دختر نازت سالم بياد بغلت بعد از زايمانت بيا و خبر سلامتي خودت و دختر گلتو بهم بگو تا از نگراني در بيام
ميناگلي
23 مهر 93 10:27
چقدر خوبه كه انتظارت به سر اومد و ني ني ت اومد توي بغلت تا الان احتمالا ديگه توي بغلته و داري بهش شير مي دي اي كاش بودمو و مي ديدمتون
نگار
23 مهر 93 10:35
وای الهی عزیزم انشالا بسلامتی بیاد بغلت زود بعد که انشالا بدنیا اومد یکیو بفرست بهمون خبر بده اینجا دلنگرانتیم مامانه نازار
negar
23 مهر 93 14:11
ای جونمممممممممممم سلام به روی ماه هر دوتاتون خانوم گلا قدم نورسیده مبارک مهرنوش جونممممممممممممممممممممم الهی که همیشه شاد وسلامت باشین در کنار هم . مادر شدنت مبارک عزیزم... الهی که من دور خانوم طلا بگردم مهرنوش جونم خیلی خیلی مبارکه عزیزم دلم...
نگار
24 مهر 93 12:01
مبارک باشه نازار خانومی بالاخره دنیا اومد. قدمش مبارک باشه .مامی نسیم لطف کرد اطلاع رسانی کردن
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
24 مهر 93 18:12
نی نی دنیا اومده دوستان اونم طبیعی و مامانش میگفت راحت بوده نسبتا
شایسته
26 مهر 93 7:13
سلام به مامان و دختر گلش من تازه از طریق وبلاگ مامی نسیم با شما آشنا شدم ولی تقریبا همه ی پستهاتون رو خوندم. من هم تازه وبلاگی برای نی نی تو دلم شروع کردم. قدم نو رسیده مبارک باشه. ایشالا به سلامتی باشه براتون
نونو
27 مهر 93 8:00
مبارک باش هعزیزم الهی قدمشش پر از برکت و نور.آمین
لی لی
28 مهر 93 2:17
بیچاره شدی حداقل 2 ماه نمیتونی کمر راست کنی
هدي32
28 مهر 93 7:44
سلام عزيزم قدم نوسيده مبارك
بانو
28 مهر 93 15:46
سلام مدل لباس پاییزی بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1136 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
28 مهر 93 19:17
ی لی خانوم چرا نتونه کمر راست کنه ؟ خدا خودش همه چیز و درست میکنه
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
5 آبان 93 14:23
یبینم که این لی لی خانوم کلا توی همه وب ها خودش و بی نظیر داره جلوه میده فعلا شما هم مثل من بی نصیب نزاشته
نگار
7 آبان 93 7:55
سلام انشالا حالتون خوب باشه هم شما هم نی نی نازدونه دلم براتون تنگ شد گفتم احوال بپرسم
نگار
19 آبان 93 12:14
یعنی دیگه نمی خوای بیای؟ ما این همه منتظر بودیم نی نی ناز گلیمون بیاد
نگار
21 آبان 93 9:25
خوبی خانومی؟ دختر گلمون خوبه ؟
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
21 آبان 93 14:16
نینی رفته کرمانشاه مامانش گفت برگردم حتما مینویسم
نگار
22 آبان 93 7:37
مرسی نسیم جون
نگار
22 آبان 93 7:37
خدا رو شکر نگران شده بودم
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
29 آبان 93 13:57
خواهش عزیزم ایشا لله که میاد و زودی مینویسه از نازار خانوم
نگار
6 آذر 93 11:44
سلام با تاخیر 40روزگی دختری مبارک.راستی نی نی نازمونو چی صدا کنیم؟
بانو
6 آذر 93 14:59
سلام برای بچه ها قانون، قانون است! www.banoo.ir/post/1299 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
10 آذر 93 12:04
سلام مادران معتاد اینترنتی www.banoo.ir/post/1281 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو