نازار مامان و بابانازار مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

عشقی خوده خوده عشق

پست 63 که می تونس 630 باشه

1394/1/18 11:25
نویسنده : مامان نازار
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام....

5 ماه و 26 روز از مادری من و دختری شما گذشت.

هر لحظه عاشق تر هر لحظه عاشق تر ..

یه ببخشید دختری بهت بدهکارم هیچ وقت فکر نمی کردم اینقد درگیر بشم که 5 ماه برای عزیز دلم ننویسم ... ولی می خوام از امروز دوباره شروع کنم.. و به مرور تمام این 5-6 ماه رو مرور کنم ....

دلم برای اینجا خیلی تنگ شده بود .. برای درد و دل با دوستای خوبم و دختر گلم .. البته اولین باری که اومدم اداره بلافاصله اینجا اومدم ولی متاسفانه برای رمزو پسوردم مشکلی پیش اومده بودکه وارد نمی شد ..

کلی پیگیری کردم تا امروز که دیگه بسم الله رو گفتم .....

 

این باشه برای شروع ....

فقط می تونم بگم ....

عشقی خوده خوده عشق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)