نازار مامان و بابانازار مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

عشقی خوده خوده عشق

74 - عکس به دنیا اومدن ناز گل من - زمینی شدن مبارک فرشته کوچولو

1394/1/26 10:06
نویسنده : مامان نازار
386 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مهری ماهی من.... مهر و ماه من .. انیس و مونس من ...

23/7/93 چهار شنبه 8.45 بیمارستان سلمان فارسی بوشهر

 

 

اولین روز شروع دوباره عمر من روزی بود که تو به دنیا اومدی ..برای همین تو همه کس منی ... مادر خواهر و دخترمی... گوشه دلم یسنای نازم : حس قشنگ بودنت مبارک

 

 

چند تا عکس از لجظه دنیا اومدن و بیمارستان برای دختر گلم می زارم ... عکسا خیلی زیادن ولی نتونستم تو هارد پیداشون کنم

 

لحظه دنیا اومدن فرشته کوچولوی من . دیگه تو دل مامانی نیستی دخترکم ولی تا ابد تا ابد عشقت و خودت تو دل  مامانی می مونه ...

دختر نازم چقد کثیف بودی اون لحظه خاله حسابی تمیزت کرد ولی بازم تا حمام اولت کلی کثیف بودی ... فدای گریه هات بشم مادرررررررررر

 

 

الهی چه عزیز آروم خوابیدی ...خدایا شکرت

1 ساعت بعد از به دنیا اومدن بغل عزیز جون . الهیییییی عزیز خیلی دوست داره خیلی

و بابالو و شما تو اتاق خاله جون برای زدن واکسن . همون روز حدود ساعت 12.30 ظهر

 

 

همون اتاق واکسیناسیون بغل خاله حجیه ... منتظره اونیکی خاله بیاد و به شما واسکن بزنه .... اوخخخخ دردش میاد بچم

 

عزیزم و اینم ساعت حدود 1.30 ظهر که همگی از بیمارستان اول اومدیم خونه یه سری از وسایل شمارو برداشتیم و رفتیم خونه عزیز جون.. خاله حجیه شما رو برد اتاقتون رو بهتون معرفی کرد تو تخت شمارو گذاشت

 

پسندها (1)

نظرات (4)

نگار
26 فروردین 94 11:42
عکس اول حال آدمو منقلب میکنه....
مامان نازار
پاسخ
نگار جونم حال آدم و منقلب می کنه یعنی بد یا خوب ....اخه دیشب بابایش گیر داده بود که عکس اول و بردار یه جوریه .. با یه حالت بدیم می گفت ... من نمی دونم برام حس خوب داشت و به نظرم جالب بود یسنا در آینده لحظه دنیا اومدنش رو ببینه ... ولی اگه شما هم هم نظر با شوهرمید برش دارم حتما یه چیزی هست که من متوجه نمیشم ...
♥مامی ملودی جون ♥
26 فروردین 94 14:06
ای جونم چه تخت خوجلی . چه نینی خوجلتری . پس بابای یسنا هم اسم مستعار داره مثل بابای ملودی . بابالو خخخخخخخخ و باباشی
♥مامی ملودی جون ♥
26 فروردین 94 14:10
اخی عزیز جونت چقده شبیه مادر شوهر منه . اونم خیلی مهربونه .خدا سایشونو بالا سرتون نگه داره هزار سال عزیزم
مامان هانیه
28 فروردین 94 18:11
ای جانم فداش بشم چه دخمل نازززززی،چه قدر خوشگل خوابیده