نازار مامان و بابانازار مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

عشقی خوده خوده عشق

10 - سلام دین ودنیای مامان

1392/11/30 8:11
نویسنده : مامان نازار
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربون خانومم

سلام آقا پسری گل من

سلام قشنگیای چشم خوشگل من .

خوبی کنجد کوچولوی توی دل مامان

امروز شما 32 روز و به عبارت درست تر 19 روزتون هست ... ای من فدای تک تک سلولای بدنت بشم مادررررررررررر

 

دیشب مامانی مجدد رفت آزمایش بتای خون که دکتر مطمئن بشه مشکلی نیست . آخه مامانی خیلی زبرو زرنگه و خیلی زودمتوجه شد هستی . معمولا خانوما نی نی هاشون که 40 روزشون می شه می فهمن من از 26روزگی فهمیدم شما هستی معمولا خانوما 40 روز به بعد متوجهمی شن .

از خانوم دکتر یاری هم برای امروز وقت گرفتم . ساعت 5 هم باید بریم و جواب آز بتا رو بگیریم . و بعد می ریم پیش خانوم دکتر یاری .

خانوم دکتر نصیری خیلی شلوغ پلوغه . خیلی آدم اذیت می شه 10 نفر 10 نفر داخل می فرسته و اصلا هواسش به آدم نیست .

بعد از دکتر رفتیم دنبال خاله حاج فاطمت ارایشگاه تمشک که بریم برای یه مشکلی که برای کل خاندان پیش اومده پیش وکیل .

خاله جونه پسر دوستت برات یه ماشین نشکن خوشگل خریده بود . و یه بسته فلزی سوهان فرد اعلا از قم دستش درد نکنه.

بعدم خاله رو رسوندیم خونشون و سر راه یه مغازه طلا فروشی رفتیم که طلای نی نی داره.

بابایی می خواد برای هدیه بودن شما برام یه حرز جای قرآنی طلا بخره دستش درد نکنه .

برای هدیه گلسا گلی چند تا چیز انتخاب کردم هم برا خودم هم برا عزیز جونت باید منتظر عیدی امسال بمونیم و بریم سریع خرید کنیم آخه طلا داره می ره بالا .البته من از قیمت طلا و این چیزا خبری ندارم عمه جونت اس داد که طلا رفته بالا از اینم بالاتر می ره اگه می خوای اون 3 تا تک پوش و بخری زودتر....

 

ای دل غافل ... هیچ کس از دل هیچکس خبر نداره . حتی نزدیکترین کسای آدم ....

 

مامانی خودت و عشقه . مهربونی هات وعشقه . قشنگیات و عشقه ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)