نازار مامان و بابانازار مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

عشقی خوده خوده عشق

9- سلام جیگر طلای مامانی

1392/11/29 10:42
نویسنده : مامان نازار
249 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گلم سلام دلم

شما الان بر اساس قرار داد جهانی 31 روزتون هست ولی در حقیقت 18 روزه هستید.

سلام خانومم سلام آقایی... آخ کی بشه من بفهمم دختر طلایی یا پسر ناز؟؟؟؟؟

یعنی نه فقط برا  خودما برای همه همین شکلیم تا می فهمم یکی بارداره سریع دوست دارم بدونم جورابای نی نیشون صورتیه یا آبی ؟

یعنی می میرم تا بفهمم....

بعد که می فهمم حالا دوست دارم بدونم نی نی چه شکلیه ؟

باز می میرم تا نی نی دنیا بیاد و ببینمش ...

حالا فکر کن ببین نسبت به شما چطورم دیگه .

 

ای جانه دل من . عزیزمممممممممممممم خدایا جون پسر یا دختر بودنت برای من و بابایی هیچ فرقی نمی کنه هیچ فرقی فقط سالمممممم

خدا جون من هدیه و معجزه قشنگی که به ما عطا کردی رو با دیده منت روی تخم چشمام می زارم برای یه عمر سلول به سلول بدن نی نی من سالم باشه سالم سالم ....

هر چندخاله حاج فاطمت کلی آدم و اذیت می کنه سر پسر بودنت و می گه باید باید نی نی پسر باشه وگرنه دوسش ندارم. این و الان نمی گه ها همیشه همیشه می گفت  ولی بقیه هیچی نمی گن از خانواده من یعنی براشون پسرو دختر فرقی نداره . تازه آقا جون یعنی بابای مامانی خدا رحمتش کنه نور به قبرش بباره  اون فوق العاده دختر دوست بود آی به خاطر مامانی دایی ات کتک خوردن از دستش .

خوب خانواده بابا جونی هم خوب دوست دارن پسر باشی . عمه ناهید پسر دوستت که خیلی واضح می گه شما پسری هر چند نمی دونه هنوز هستی ولی کلا می گه به من می آد پسرداشته باشم . بقیه هم از ته دلشون خوب دوست دارن پسر باشی ولی چیزی به زبون نمی آرن ... امان از این خاله حجیت و عمه ناهیدت .....

1 شنبه رفتم آز مایش مجدد بتای خون به دستور خانوم دکتر پیش خانوم قبادی بگفت هنوز زوده بزار چند روزه قراره امروز عصر برم. دل تو دلم نیست همش احساس می کنم نسبت به روزای قبل علائمبارداری ندارم . عجب زجریه این مادر شدن.

متخصص خون دکتر عصفوری هم بهم گفت چرا اینقد استرس داری همه چیز عالیه و خوب ولی برای اینکه نگرانیت کم بشه بازم ازت خون می گیرم و گلبولات و زیر لام می بینم ... اونم قراره آخر هفته جوابش بیاد ... توکل به خدا

 

 

می خوام دنیا نباشه اگه قرار باشه خاری به پای شما باشه .....(چقد باشه نباشه شد)

من همه تلاشم و می کنم برای اینکه شما تمام قد جسمی و روحی برازنده باشی . برازنده بندگی خدا ....

مامانی جونم تو طول روز سعی می کنم حسابی به تغذیم برسم چیزای ممنوع و مضر اصلا نمی خورم.تا می تونم شیر و ماست و لبنیات و 4 مغز و مویز و خرما و گوشت میوه و سبزیجات می خورم . همه چیزای مفید البته هنوز نتونستم برنج و نون و کم بخورما ولی خوب توپولی هم شدم فدای یه تار موت عزیزه دلم . می خوام شما یه نی نی قوی و سالم باشی ....

آخ چی می شه اگه شما 4 کیلو به بالا دنیا بیای . وای گاز گازینت کنم منننننننننن

اصلا برام بالا رفتن وزنم مهم نیست ابدااااااااااا یعنی 50 کیلو هم اضافه کنم اشکال نداره فقط شما سالم و قوی باش بعد از اینکه دنیا اومدی با همدیگه می ریم ورزش و مامانی دوباره می شه باربی خانومی .

خوب دیشب رفتیم با خاله الهام برای گلسا گلی گل سمبلی تخت و کمد و سرویس خواب سفارش دادیم. اینقده ناز بود .

خودم طرحش و انتخاب کردم و این ور اونورش کردم و چند تا طرح رو با هم مخلوط کردم

یه سرویس سفید و صورتی با قلب و کیتی ...

یعنی خرید رفتن با خاله الهامت آی می چسبه عشق دنیاست ... فوق العاده دست و دلباز عینه خودمه. هیچ وقت خساست نمی کنه . اونم عینه من می گه دنیا دو روزه چرا حسرت همه چیز به دلمون باشه که چی بشه مگه می تونیم با خودمون ببریم تو قبر و اون دنیا.

یعنی خاله الهام عزیزه عزیز

برا خرید سیسمونی گلسا من و اون رفتیم یعنی عشق کردم فقط می گفت هر چی بهتره و خودت می دونی مناسبه بخره . با خودت هر کار کردی . برای جهاز خاله مهرنوشم همینطور بود عشق می کنه آدم.

خوب خوبه از الان با این اخلاقای خانواده مامانی اشنا بشی که خانواده مامانی بدون مامانیت آب هم نمی خورن . همه کاراشون و مشورتاشون چه بزرگ چه کوچیک از خرید تا شوهر تا بچه ها تا خواستگارا و شوهر دادن دخترا یعنی همه چیز همه چیز با من هماهنگ می شه ....

مامانی ازشون خیلی کوچولو تر هستا ولی خوب این روال شده . البته مامانی از اینکه آدم مفیدی باشه برای همه لذت می بره چه برسه به خانواده خودش .

البته خاله حاج فاطمتم یه خاله دست و دلبازه مخصوصا برای شما رفته پرشیب براتون یه ماشین نشکن قیمت بالا خریده . امان از این خاله پسر دوستت.. عشقش اینه شما دنیا بیای ببرتت زمین فوتبال شما فوتبال بازی کنی اون وایسه بیرون نگات کنه . خاله حاج فاطمت فوق العاده عینه بابات فوتبالی و ورزشیه .

خاله الهام دیشب گفت سرویس خواب شما هم ایشون می خواد زحمتش و بکشه و کلی من و شرمنده کرد البته بابایی دیشب خیلی غر غرو شده بود همش دعوا می کرد با همه کلی من  اذیتم می شدم از این اخلاقش ...

دسته خاله الهامی درد نکنه ولی فک کنم چون خونه از خودمون نیست و جا نداریم نتونیم برات سرویس بخریم تا ببینیم چی می شه . ناراحت نشی عزیز دل مامانا می دونم تو یه نی نی فهمیده هستی می دونم. که همیشه همه شرایط رو درک می کنی .

 

بابایی نمی دونم چرا اینجوری شده چند روزیه خیلی غر غر می کنه. من سعی می کنم به خاطر شما ناراحت نشم از دستش اصلا.چون می دونم دوران مهمیه برای شما و نباید اصلا عصبی باشم.

بابایی یه سری عاشق معشوقه های خاص داره تو زندگیش دنیا که اومدی متوجه می شی .

یکی از عشقای بابایی فوتبال و برنامه 90 هست. مامانی ؛ تو گینه بی سائو هم دو نفر یه کاغذ بندازن وسطشون پاس بدن بابات باید ببینه.

یعنی همه برنامه های ما با فوتبال بازی کردن و فوتبال دیدن بابات باید هماهنگ بشه.

حالا بزار دنیا بیای خودت می بینی میوه دلم.

همچنان تمام موارد خوراکی و عبادی و معنوی رو رعایت می کنم....

قرآن خوندن و ذکر گفتن حس آرامش عجیبی بهم می ده. ان شالله قران کریم و خداوند بلند مرتبه پشت و پناهت باشه مامانی من. امروزم اداره مراسم زیارت عاشورا داشتیم و بعدش تخم مرغ مخصوص همکارای اداره که صبحونه دادن. من دوست داشتم آش باشه ولی خوب هفته بعد.

راستی برای عمه ناهید لب تاب خرید کردیم از همکار مامان داستانی داشتیم سر اون با همکارم. خدا می دونه حالا سر 1 ریال 1 ریال تخفیف چه زجری من و بده تو اداره.

 

فدای سلول سلول بدن کنجد مامان...

ای جانم الان لبریزم از احساسات گاز گرفتنی و چلوندنی کاش بودی و می چلوندمت انار آب لمبوی من

 

عشقی خوده خوده عشق

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان منصوره
29 بهمن 92 22:33
سلام عزیزم،تبریک عرض میکنم بخاطر کنجد کوچولو،امیدوارم نی نی خوشگلت صحیح و سالم به دنیا بیاد،مامانی بزار نی نیت به دنیا بیاد فوتبال و همه چی میره کنار میشه شاه خونه و شما زیر دستاش،به وبلاگ دختر منم سر بزنید خوشحال میشم،