نازار مامان و بابانازار مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

عشقی خوده خوده عشق

15- شیطون بلای مادر

1392/12/13 7:41
نویسنده : مامان نازار
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطون بلای مامانی ....

سلام قشنگیای مادر

سلام  من فدای اون چشمای قشنگت بشم ...

خوبی دلم ؟

خوبی گلم ؟

 عدسی من حسابی شیطون شدیا همش حاله مامانی رو زیرو رو می کنی ...حسابی دیروز حالم بد بود امروز صبحم که با خستگی و خواب آلودگی و بی خوابی و حالت تهوع بیدار شدم و اومدم اداره ... اشک تو چشمام حلقه بسته بود .... شبم اصلا خوب نخوابیدم همش بیدار

عزیز دل مامان امروز 45 روزه (31 لقاح ) هستی . یه عدسی کوچولو . ای جانم ، مادر به فدای اون مغز و ستون فقرات و جوونه های دست و پاهات ....

دیروز یه روز عادی بود مثل تمام روزای دیگه یکی دو بار مامانی اوغ زد ولی بالا نیوورد . راستی تیم فوتبال ایران هم 3-2 کویت رو برد .

عزیز جون و خاله هم برای ناهار برامون قرمه سبزی آماده کرده بودن که من به زور می خوردم هی یه قاشق می خوردم هی می رفتم عقب تکیه می دادم به صندلی ....

بابایی هم جواب آزمایش کشت ادرار و آز قند خون مامانی رو آورد خدا رو شکر هیچ مشکلی نبود.

اتفاق خاصی نیست جز شوق دیدن شما ..... یعنی لحظه شماری از روز شماری گذشته

تازه 6-7 هفته کو تا 34 هفته دیگه .....

بابایی همش سرش و می زاره رو دل مامانی و با شما صحبت می کنه.مامانی هم همیشه مشغول حرف زدن با شماست عزیزه دلم.

راستی دیروز بابایی از نرم افزار تعبیر خواب ، خواب خاله لیدا رو تعبیر کرد. خواب دیده بود که دو تا گوشواره داره یکیش برای منه یکیش خودش ... اون موقع تازه فهمیده بوده که بارداره و منم روزای انتظار شیرین برای دونستن ، بودن نبودن شما رو می کشیدم .....

نوشته بود اگه خانوم باردار خواب ببینه که گوشواره دارد این به معنی داشتن فرزند پسر هست.

خوب اگه این تعبیر درست باشه یعنی من و خاله لیدات جفتمون نی نی هامون پسر هستنو یا هم جنس.

توکل به خدا ان شالله سالم باشن این مهمه . عمه وسطی که می گه نی نی خاله لیدا دختره و نی نی آینده ما پسر . آخه هنوز به اونا چیزی نگفتیم در مورد بارداری می خوام سوپرایزشون کنم .تلفنی حال نمی ده این خبرو بدیم.می خوایم با یه سری کارا سوچرایزشون کنیم و فیلم و عکس اونم دقیقا سر سفره هفت سین و لحظه تحویل سال.

البته عزیز جون هم سر دایی خواب دیده بودن که سید محلشون یه گوشواره اورده بوده براش گفته بوده این هدیه حضرت علی هست. که خوب اونم تعبیرش نوزاد پسر شد.

بدونه اینکه دلم جنسیت خاصی بخواد ... البته دروغ چرا اگه به دلم باشه که دوست دارم دختر باشه . همه هم از دلم و تهش خبر دارن . اگه گاهی یه لحظه پسر از دلم رد شده به خاطر بقیه بوده نه خودم .به خاطر بابایی هم نبوده به خاطر بقیه کههی می گن بابایی تنهاست و برادر نداره و از این حرفا ...برای ما دو تا که ابدا مهم نیست . تازه داشتن پسر و بزرگ کردنش خیلی سخته و دردسر داره آخر سرم بچت بچه مادر زنه نه بچه تو .

داشتم می گفتم بدونه اینکه به جنسیت خاصی فکر کنم دوست دارم زودتر بفهمم جورابای شما صورتیه یا آبی . ای جانم من فدای اون پاهای کوچولوت بشم مادررررررررررر

دردت به قلبم . دردت به جونم. کسگم..... اینا قربون صدقه های کردی بودا مادری ....

مامانی سیسمونی شما رو کامل خریده . بدونه در نظر گرفتن جنسیت. یه سری لباس دخترونه یه سری پسرونه .

توکل به خدا . ان شالله سلول به سلول بدن شما سالم باشه و یه نی نی اهل و صالح باشی یه بنده مخلص و پاک خدا . خیلی دوست دارم روح بلندی داشته باشی . دوست دارم تمام فضیلت های اخلاقی یه انسان برگزیده و کامل رو داشته باشی . من شما رو چه پسر چه دختر نذر قیام آقا امام زمان کردم  پس خیلی باید مواظب شما و  تربیتتون باشم  پسر و دختر هم فرقی برام نداره. دوست دارم شما  باعث افتخار پدری و مادریت باشی عزیز دل مادر. من فقط جنبه های مادی این دنیا مثل درس و کار و ازدواج رو برای شما نمی خوام . من می خوام شما تو دو دنیا خوشبخت و عاقبت بخیر بشی . نمی خوام با سیاهی های این دنیا آشنات کنم فقط  بهت بگم درس و درس و درس پول و پول و پول .کارو کارو کار.... فقط شما رو از اول یه جوری تربیت کنم و آماده کنم برای خانوم دکترو آقایدکتر شدن برای فلان کاره شدن خودم و شمارو بکشم برای داشتن بهترین خونه وماشین و زندگی... که چی چه فایده تا کی برای چی ؟

امیدوارم شما همونی که خدا می خواد از بندش باشی یه کسی که وقتی خدا بهت نظر می کنه با عشق بگه فتبارک الله احسن الخالقین  و به خودش احسنت بگه ..... خدا جون کمکم کن ....

دوست دارم اول از همه دین ودنیات و خدات و درست و غلط رو خوب بشناسی و هر کاری تو این دنیا می کنی یه چشمت به آخرت وعاقبت کارت تو اون دنیا باشه .مادری من به لقمه حلال و حروم به دادن خمس و ذکات مال و نماز و روزه و انجام واجبات و ترک معصیات خیلی حساسم تا اونجایی که بتونم . شاید برای خودم نتونم رعایت کنم به خوبی ولی تمام تلاشم و برای شما می کنم ... که پاک و معصوم و طاهر باشی و بمونی ...

ان شالله که می تونم و شما هم یه نی نی فهمیده و کامل دنیا می آی .

الهی و ربی من لی غیرک

خدا جون تا الان هر  چیزی خواستم بهم دادی بدونه کاستی ..امروز صبح دونه دونه به زبون آوردم و ازتون تشکر کردم . آرزوهای من و در مورد نینیم هم جامعه واقعیت بپوشون . الهی آمین

 

 عشقی خوده خوده عشق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان منصوره
16 اسفند 92 1:05
الهی آمین،مامانی واسه دختر منم دعا کن،دعایی مامانایی حامله براورده میشه
مامان شازده پاشا
17 اسفند 92 13:58
انشالا ازین به بعدهم هرچی ازخدا خواستی بهت بده عزیزم من