نازار مامان و بابانازار مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

عشقی خوده خوده عشق

25-یهو دلم هواتو کرد ...

1393/1/19 13:15
نویسنده : مامان نازار
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام میوه دل مامان .

سلام معجزه قشنگ خدا تو  وجود مامانی ..

نمی دونم یهو دلم برات تنگ شد و دلم هوات و کرد .. یهو دلم خواست بغلت کنم بوت کنم بوست کنم و فشارت بدم ....

 

خدایا هزاران هزار بار شکر ...

شماامروز یه نی نی 11 هفته و 2 روزه یا 79 روزه هستید .

 

خوبی قشنگیای مامان ؟

عزیزه دل مادر قوی باش باشه قوی قوی .. مامانی به خاطر اون قرص و امپول حالش خیلی بهتر شده و مدام به فکر شماست و دیگه تهوع خیلی کم شده ... هر چی می خوره مدام می بینه برای شما خوبه یا نه با هر لقمه بسم الله می گه و به شما می گه نوش نوش عزیزم .

البته دو روزی هست به خاطر اون قرصا مامانی یبوست خیلی بدی شده که خیلی اذیته  خیلی زیاد .

میوه دل مامان امروز خبر بدی در مورد خاله شکیرا شنیدم نی نی خاله شکیرا متاسفانه دیروز سقط شد .. یه نی نی 9 هفته ای که خاله شکیرا برای داشتنش خیلی سختی کشید .. امروز صبح وقتی شنیدم خیلی ناراحت بودم جلو بغض و اشکم رو نمی تونستم بگیرم فقط از خدا صبوری و تحمل می خوام براش ....

 

 

نی نی خاله یسنا هم رخ نموده و جوراباش آبیه .. خدا رو شکر ان شالله سالم باشه این آقای داماد گل.

 

عزیزه دلم مامانی 6 روز دیگه با شما و بابایی می ریم سونو ان تی و تست غربالگری خون ....

یعنی 24 فروردین ... 24 هر ماه روز خوبیه برای من خوب معلومه چون مامانی روز تولدش 24 شهریور هست و هیمنطور روزی که مامانی آز خون داد و فهمید شما تو وجود مامانی به هدیه گذاشته شدید 24 بهمن بود ...

ان شالله 24 فروردین هم خبر سلامتی تک تک سلولای بدنت رو خانوم دکتر به مامانی و بابایی می ده و خیاله من یه کم راحت می شه ....

 

البته شاید شما نی نی خوبی باشی و رخ بنمایی و صورتی و آبی بودن جوراباتم مشخص باشه ....

فقط این و از الان بگم عزیزه دلم .. برای من و بابایی هیچ فرقی نمی کنه شما گل دخترمون باشی یا گل پسرمون ... ما عاشقتیم عاشق اونم دیوانه وار

فقط از خدا سالم و صالح بودنت رو می خوایم عزیزه دلم ...

فدای تک تک سلولای بدنت بشم من . دردت به جونم . درده اون قلب کوچولوت به قلبه مامانی .... قوی باش باشه ؟؟؟

حسابی خوب خوب از مامانی تغذیه کن و بزرگ بشو ...

عاشقتم عاشق

 

عشقی خوده خوده عشق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان منصوره
20 فروردین 93 14:14
سلام عزیزم،خوشحالم که بهتری،آره بدی این قرص اینه که یوبس میشی،کاهو بخور،روغن زیتون که هم برای شادابی و روشنی چوست نی نیت خوبه هم از یوبس شدن جلوگیری می کنه،رو غذات بریز یا رو سالادت،راستی زیاد گوجه نخور،چون یادم اون موقه ها یه جایی خونده بودم خوب نیست،میتونی خودتم سرچ کنی،بوس واسه کنجد کوچولو