نازار مامان و بابانازار مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

عشقی خوده خوده عشق

26- روزهای خوش در خیال تو بودن

1393/1/23 11:08
نویسنده : مامان نازار
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی خوبی نی نی 6.3 سانتی متری و 14 گرمی مامان ؟؟؟

الان شما یه نی نی 12 هفته و یا به عبارتی  83 روزه هستی عزیزه دلم ....

شدی اندازه انگشت کوچولوی مامانی تقریبا البته ....

ای جانم من فدای تو بشم .....

خوب مامانی از بس خاله جون و عزیز جون استرس داشتن از 4 شنبه شب دیگه قرص دمیترون نخوردم ... اخه خاله اعتقاد داره حالت تهوع یکی از نشونه های بارداری سالمه تا یه حدی ....

واسه همین تا شنبه قرص صبح نخوردم ... که شنبه صبح وقتی رفته بودیم برای تصادف ماشین توی محضر خونه رضایت بدم همونجا بالا آوردم ....

همون سییبی که هر روز برای ماه 3 روش آیه الکزسی می خونم و دل ناشتا می خورم .

خوب اینم به خاطر دله خاله جونت اومدم اداره و یه دونه قرص خوردم ....

این روزا روزا روزای پر جنب و جوشیه تو خونه ما

گلسا گلی قراره دو شنبه دنیا بیاد ... عزیزه دله خاله 5.... شنبه که بابایی نبود و مامانی رفته بود خونه عزیز با خاله و و مامان گلسا و پدر بزرگش و باباش رفتیم وسایل نی نی رو آوردیم خونه عزیز جون برای اون مدتی که گلسا گلی اونجاست ... عزیزم بعدم ساک خودش و مامانش رو بستیم ... همه چیزای خوشگل خوشگل داخلش گذاشتیم .... عزیزه دله خاله ...

حیف که خاله جونت به خاطر شما اجازه بهم نمی ده که مرخصی بگیرم و برم بیمارستان وگرنه از صبح باهاشون می رفتم .....

من طاقت ندارم موقع ملاقاتی برم ......

جمعه هم عزیز جون و خاله جون  ماهی خارو شکم گرفته دبش زیر برنج گذاشته بودن که حسابی چسبید ... یعنی چسبیدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا به به به به. نوش جونت نی نی جنوبی من .

جمعه عصر هم که اخرین هفته از مسابقات لیگ بود و فولاد خوز س ت ان اول شد و پرس پول یس تیم مامانی دوم و ا ست ق لال تیم بابایی پنجم فکر کنم 5؟؟؟؟

 

سر قرمز و آبی بودن شما همیشه بین مامانی و بابایی تو خونه گفتمان می شه .....

فدای تو بشم من ....

فردا بالاخره 24 فروردین می شه ومامانی می ره سونو ان تی و یه کم خیالش راحت می شه ....

خدا کنه خانوم دکتر با دقت هر چه تمامتر تر کل اجزا بدنت رو چک کنه و بگه همه چیز اوکی و عالی ....

ان شالله .....

شایدم صورتی بودن و آبی بودن جورابای شما رو بگه ؟؟؟

البته شاید اگه شما نی نی خوبی باشی ....

دوست دارم و عاشقتم بی حدو بی مرز

 

عشقی خوده خوده عشق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان منصوره
23 فروردین 93 14:34
سلام مامانی عزیز،آره کار خوبی کردی حتی میتونی ببخشید ،با عض شرمندگی روغن زیتون رو تو سرنگ بریزی داخل م ق ع د بریزی،قرص نخوری هم تهوت دوباره بر میگرده،میخوای نصف صبح بخوری،نصف شب،بابت تعریف کردنات ممنونم عزیزم،چشات ناز میبینه،دختر داشته باشی خوش سلیقه میش،نمیدونم چرا احساس میکنم نی نی شما هم دختره،البته ایشالله هر چی هست سلامت و خوش قدم باشه،؛بوس