نازار مامان و بابانازار مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

عشقی خوده خوده عشق

41- سرویس خواب دختر قشنگم

1393/5/15 8:40
نویسنده : مامان نازار
4,950 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم ... سلام انیس سلام مونس سلام همدم مامانی ...

خوبی خوشگلم ؟ خوبی نازارم ؟

الهی مادر فدای تک تک سلولای بدنت بشه ... بی صبرانه منتظر بغل گرفتنت هستم خانومی من ... البته قول بده دختر عجولی نباشی و سر وقت و تایمی که باید بیای دنیا بیای باشه عزیز دل مادر ؟

 

خانومی دیروز و من و بابایی رفتیم و سرویس خواب شما رو فاکتور کردیم ... خیلی وقته دارم دنبال مدل سرویس خوابت می گردم ولی خوب تو شهر ما فقط این شرکت نمایندگی داره هر چند مدلای خیلی قشنگتری تو نت یا مجله نی نی پلاس دیدم ولی خوب اینم یکی از معایب زندگی تو شهرای کوچیکه . امیدوارم شما از این سرویس خوشت بیاد خانومی .

سرویس آپادانا مدل پرنسس یا سپیده

چون اتاق شما فقط 9 متر و کوچولو هست مجبور شدیم خیلی از تیکه ها رو بر نداریم . هر چند من عاشق بوفه در دار و بدون درش بودم ولی ان شالله وقتی خونه آرزوهای مامانی رو ساختیم هر چی شما دوست داشتید براتون می خریم و دکور می کنیم

قراره آقای رنگ کار بیاد اتاق شما رو رنگ کنه .بنفش و یاسی .... پرده اتاقتم که بنفش رنگه ...

چون سیسمونی شما رو مامانی از ذوقش چند ساله داره می خره اونم از شهرای مختلف هر جا یه چیز خوشگل دیده خریده بنابر این رنگبندی خیلی متفاوتی داره از طرفی خیلی هاش دو جنسی پسرونه دخترونس ...خوب نمی دونستم اونموقع نی نی آیندم گل دختر یا آقا پسر دیگه ؟؟؟

 

برا همین ترجیح دادم سرویس خواب شما رو سفید بردارم که با هر رنگی بشه ستش کرد و بد نشه .

اینم عکسی که شرکت برای سرویس شما تو سایتش زده البته همه تیکه هاش نیست

 

برای شما ما تخت نوزاد نوجوان - دراور آینه دار (ای من فدای شما بشم که موهات و جلوی آینش شونه می کنی - کمد و بوفه ساده نوزادی برای وسایلتون سفارش دادیم ) مجموعا شد 2 میلیون و 875 هزار تومان

مبارکت باشه خانوم گلی من ....

بابایی تو راه بر گشت از خرید کلی ذوق داشت هی می گفت اینم سرویس خواب جهاز ناز دختر من ...

خدا رو شکر ... خدایا صد هزار مرتبه شکر برای داد و ندادت شکر ...

راستی مامانی دیروز ناهار تخم مرغ سرخ کرده خورد .. خو چیکار کنم نمی تونم غذا بپزم یعنی استراحت مطلقم خیر سرم ولی کو ؟؟؟ شامم فلافل بابایی خرید . نوش جونت

عاشقتم مامانی

نه نه

عاشقتیم مامانی

عشقی خوده خوده عشق ...

پسندها (2)

نظرات (3)

مامی آنا
15 مرداد 93 16:50
مبارک باشه سرویس تخت خواب نی نی جون.اتفاقا منم خیلی از این مدل خوشم اومده بود واقعا ساده و قشنگه.به قول شما تو شهر ما تنوع زیاد نیست و مجبوریم بین چندتا مورد محدود یکی را انتخاب کنیم اما اینی که انتخاب کردین عالیه و به نظرم خیلی شیکه
مامان فاطمه
16 مرداد 93 22:52
خوش به حال نی نی گولوی خاله . عزیزم فداش بشم که همه چیش مثل خودش بیسته . دست مامان و بابای مهربونت درد نکنه
negar
17 مرداد 93 17:53
مهرنوش جونم نوشته هات عالیههههه برای گل دخملت خوش به حال خانوم طلا با داشتن مامان خوبی مثله شما مهرنوش جونم لطفا مادرانه رو تو پیوندهای روزانت بزار عزیز دلممممممممم