نازار مامان و بابانازار مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

عشقی خوده خوده عشق

56- روز نوشت

1393/6/22 7:10
نویسنده : مامان نازار
197 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر قشنگم

خوبی خانومی مامان ؟ قشنگ مامان چطور متوره ؟

الهی که همیشه زنده و سالم و شاد باشی دختر مامانی ...

قشنگم بزار یه کم روز نوشت برات بزارم یاد ایام.

آهان یادم رفت بگم بابایی برای شما بعد از کلی تنبلی یه اسپیکر خرید البته خیلی کاربردئیه هم چراغ قوه داره هم رادیو هم مموری و هم فلش می خوره هم به وسایل دیگه وصل می شه .. شارژی و برقی هم هست ... البته شکلش زیاد خوشگل نیست از اون عروسکی هایی که مد نظر من بود ولی خوب عالیه عالی

تو این چند روز همیشه کنارمه تو خواب و بیداری برای شما آهنگای ملایم و آرام بخش می زارم که ان شالله به آرامش بعد از تولدتم عادت کنی ...

برنامه قرآن و ما بقی اعمال هم همچنان دنبال می کنم . راستی حدود 36 -37 روز دیگه تا بغل کردن شما مونده که از چند روز پیش که دقیقا روز تولد شما می شه روز 40 مامانی برای سالم و صالح بودن شما شروع کرده به ختم سوره مبارک یس خوندن ...

هر موقع خونه خودمون باشم سعی می کنم اعمال رو تو اتاق نیمه کاره شما انجام بدم .....

 

5 شنبه و جمعه با بابایی افتادیم به جونه خونه ... هنوز خونه ایده آل نشده ولی خوب خیلی از کارامون انجام شد و من الان حسای خوبی دارم ان شالله تو این هفته کاملش می کنیم ....

راستی گل س ا گلی اینقده با مزه شده ... دیگه کلی ذوق می کنه و دست و پا می زنه برای اومدن بغل هر کسی .. اینقدم مامانی رو دوست داره تو هر جمعی فقط زوم می کنه رو چهره من و کلی برای من خودش و شیرین می کنه یه کمم توپولی ترو سفت تر شده ولی همچنان رابطه حسنه ای با مردا نداره

بابایی رو که می بینه یه کم می خنده بهعد سریه لباش خیلی خوشگل آویزون می شه و گریه غریبییییییی

 

عزیزم دله مادر حسابی مواظب خودت باش منم سعی می کنم خیلی هواسم به خودم و شما باشه . خانومی عزیز جون سرما خورده بنده خدا خیلی رعایت حال من و می کنه

خدا عمر با عزت بهش بده من که کلی شرمندشم ...

و این و بدون .. هیچ کس هیچ کس مادر آدم نمی شه هیچ کس ...

مخصوصا مادرا برای دختراشون خیلی بیشتر زحمت می کشن خیلی بیشتر ...

یه کم حالت تهوع دارم برم ببینم چه کنم با این حال ....

دوست دارم دختری عاشقتم عاشقققققققققققققققققق

چون ؟

عشقی خوده خوده عشق

پسندها (4)

نظرات (4)

ساعت نیک
22 شهریور 93 8:10
سلام از ساعت های دیواری مخصوص اتاق کودک دیدن کنید برای تکمیل سیسمونی جالبن نشانی ما را به خاطر داشته باشید. می هی
ميناگلي
22 شهریور 93 10:00
ان شاءالله به سلامتي بياد بغلت عزيزم
مامان نازار
پاسخ
مینا جونم سلام ان شالله برای شما و متین کوچولو عزیز دلم رمز گذاشتی رو وب اقا متین ؟؟؟ بعد من چه جوری ببینمش ایااااااااااا
مامان منصوره
23 شهریور 93 16:45
سلاااااااااااااااااااااام عزیزم،خوبی خواهری،ای کاش میدونستم تو دلت چی میگذره،وقتی دلت میگیره دل منم میگیره، احساس خوبی دارم نسبت بهت، ایشالله که به سلامتی سر موقع نی نیت بیاد بغلت،عزیزم اگه باهام کار داری اس بده یا زنگ بزن،من همیشه در خدمتم
ميناگلي
24 شهریور 93 14:17
رمزشو برداشتم عزيز دلم اسم دخمل خوشجلمون چي شد؟