نازار مامان و بابانازار مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

عشقی خوده خوده عشق

57- تولد مامانی و یه روز خیلی سخت

1393/6/25 8:30
نویسنده : مامان نازار
457 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل خانومی مامان

خوبی دردونه خوبی یه دونه خوبی دلم خوبی گلم ؟؟؟

ای جان مادر به فدای تو عزیز دل بشه ان شالله .

خوب دیروز 24 شهریور تولد مامانی بود ولی شما از صبح ساعت 7.5 شروع کردی به اذیت کردن مامانی جوری که هی اشک می ریخت تو اداره می گفت نکنه تاریخ تولدت با مامانی یکی بشه ..

تا ساعت 8.5 بیشتر نتونستم تحمل کنم ...

تهوع شدید و مدام بالا می آوردم

معده درد شدید روده درد شدید و درد رحم ....

خدای من افتضاح بود افتضاح از پا انداختم ... همکارا همگی پشت در اتاق مامانی نگراننننننننن ایستاده بودن بنده های خدا روشونم نمی شد بیان داخل منم هی اوغغغغغغغغغغغغغغغ اونم با صدای بلند که اصلا دست خودم نبود ...و کلی اشک  و گریه دستام و محکم می کوبیدم از شدت درد به دیوار ...

بر گشتم خونه و بیهوش شدم از شدت درد  و ضعف

بابایی بیچاره هم حسابی ترسیده بود و سریع اومد دنبالم و من و برد خونه عزیز ...

شب هم کیک خرید و خاله جونتم لازانیا درستیده بود و عزیز هم قاطی پلو با مرغ برای تولد مامانی .. و یه تولد خیلی سریع و هول هولکی گرفتیم در حد ضربتی ... اخه گ ل س ا گلی خیلی دیشب بد قلقی کرد و مامان و باباش می خواستن سریع برن خونشون .

کادوها هم

عزیز جون نقدی . خاله جون 1 یه ظرف خیلی خوشگل و کاربردی . خاله جون 2 نقدی - مامان گ ل س ا گلی هم یه پیراهن خیلی خوشگل ...

کادو بابایی هم که هنوز در دست اقدامه و نمی دونم می خواد چی بخره که اینقد داره معطل می کنه ....

کادوی خانواده پدریت هم در حال ارساله ...

خانواده بابایی هم از صبح هم اس دادن هم شب دیگه همشون تک به تک  زنگ زدن و صحبت کردیم عزیز و آقا جون و سه تا عمه ها. و تبریک گفتن  تولدم رو . به قول آقا جون سالگرد تولدم مبارک ...

الهییییییییییییی

کلی هم از شما گفتن و از اینکه برای اومدن شما دارن لحظه شماری می کنن.مدام از اینکه خواب شما رو دیدن و این شکلی بودید و خوشگل بودید منم همش می گفتن اصلا مهم نیست چه شکلی باشی شما فقط سالم و صالح باشید ...

خدایش دوست دارم که دختر خوشگلی باشید ولی خوب قشنگی نسبیه هر کی یه مدل صورت رو می گه قشنگ بیشتر از همه دوست دارم سلول به سلول بدنت و روجت سالم باشه و خوشبخت و عاقبت بخیر باشی و با هر صورتی سیرتی پام و خوب و مهربونی داشته باشی ...

دوست دارم از این دخترای باشی که وقتی کسی کنارته یا بها نگاه می کنه آروم بشه یه دختر آروم و با طمانینه .

ان شالله

 

راستی دیروز 2 شنبه بود واداره مراسم زیارت عاشورا داشتیم ... وای خدایا دیروز و دیگه باید فراموش کنم خیلی سخت بود خیلیییییییییییییییییی

دیشبم که خوب نخوابیدم صبح ساعت 6 هم بیدارو آمده برای اداره اومدن ... توکل به خودش ان شالله امروز روز خوبی باشه

راستی اولین تبریک تولد رو خاله ن س ی ب ه ساعت 12 شب وقتی مشغول و ا ت س آ پ بازی بودیم بهم گفت ....و صبح هم بانکای مختلف تن تن اس دادن ...

عاشقتم مادری عاشق

یعنی بزرگترین و قشنگترین هدیه ای هستی که خدا می تونه تو روز تولدش به هر کسی بده

خاله جونت دیشب هی می گفت سال دیگه این موقع  گ ل سا و نی نی شما دارن تو سرو کول هم می زنن و بدو بدو دست به کیک می زنن با همدیگه کلنجار می رن و اینجا دارن شیطنت می کنن ... منم از تصور اون لحظات لذت می بردم و عاشق تر ....

عاشقتم عاشق تمام دنیای منی تمام دنیا ...

تو نباشی چه امیدی به دل خسته من ...

 

عشقی خوده خوده عشق

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان منصوره
25 شهریور 93 10:32
سلام عزیزم،بابت دعاهای قشنگت برای دخترامون ممنون،آمین تووووووووووووووووووووولدت مبارک عزیزم 120ساله شی، اگه بدونی چقدر بیحالو عصبی ام بابت دیشت،دیشب تولد بچه خواهر شوهرم بود همونی که از بوشهر اومده24 شهریور،10 ساله شده،النا الکی لج میکرد،کلی گرررررریه،واااااای خدای من ،نمیدونم چرا اونجا میریم این بچه جن زده میشه،خونه انقده خانوم،انقده آروم، البته خوابشم میومد،چه سن سختی 2 تا 3 سالگی،ایشالله که دیگه تکرار نشه،آمین بگو بارداری برابرده میشه، الان خوبی عزیزم؟واقعا آدم تو بارداری لوس و نو نر میشه،شرایط ما هم بده و دل نگرونیم بدتر،من که الکی اشک از چشمام سر میخورد، ایشالله به سلامتی تموم میشه،یه دنیا مهربونی واسه تو خواهری عزیز،بوس
مامان منصوره
25 شهریور 93 10:47
خدا کنه همین طوری باشه،راستی آهنگ وب النا قشنگه؟
مامان منصوره
25 شهریور 93 12:40
شاید صدای اسپیکرت کم باشه،سمت راست نوشته امین رستمی ،میخوای پلی کن،
ميناگلي
26 شهریور 93 10:27
واي عزيزم خيلي سختي كشيدي توي اداره متوجه نشدي چرا اينجوري شدي؟ اينجور مواقع به موبايل دكترت زنگ بزن خدا روشكر كه به خير گذشت خيلي مراقب خودت باش تولدت مبارك دوستم ان شاءالله كنار همسرت و بالاسر دختر گلت هزارساله بشي
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
26 شهریور 93 23:41
هرروز برات رویایی باشد دردست نه دوردست عشقی باشد دردل نه درسر و دلیلی باشد برای زندگی نه روزمره گی تولدت مبارک
♥مامی ملودی جون ♥
29 شهریور 93 15:52
سلام دوست عزيز! خوبي؟!! وبلاگت خيلي قشنگه! مخصوصا عکس هاش! ولي چرا ازش کسب درآمد نميکني؟؟! کافيه توي ((سيستم کسب در آمد پاپ من)) ثبت نام کني. بعد وبلاگت رو در قسمت سايت ها ثبت ميکني تا تاييد بشه. بعد کد رو در قالب وبلاگت قرار ميدي. بعد به ازاي هر بازديدکننده که در وبلاگت کليک کنه 60 الي 150 ريال به حسابت اضافه ميشه. تسويه حساب ها به طور منظم و هفتگي انجام ميشه. کافيه که امتحان کني! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهي بود! (عزیزم من خودم عضو شدم با کلیلک پول میاد به حساب بنظرم کار جالب و بی ضرریه برای تو هم فرستادم ) لینک ثبت نام http://popman.ir/ref:2042
مامان فاطمه السادات
30 شهریور 93 14:37
سلام ایشالله که نی نی تون سالمه نگران نباش