نازار مامان و بابانازار مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

عشقی خوده خوده عشق

58- 35 هفتگی دردونه مامان

1393/6/31 8:43
نویسنده : مامان نازار
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مادر .. خوبی دخمل مخمل مامان ؟

فدای قشنگیات بشه مادر . خانومی من امروز 35 هفته و 2 روزشه . یه دختر ناز با قدی حدود 45-46 سانت و وزنی حدود 2 کیلو 300 گرم .. ای عمر مادر ...

این روزا خبر خاصی نیست . جز اینکه همچنان درگیر کارای قبل از اومدن شما هستیم ولی کند . چون بابایی تو ادارشون یه همایش دارن که از صبح تا شب این روزا مشغول اونجاس.

البته یکی دو تا خبر بد در مورد نی نی خاله آذین و خاله بهار از دوستای نی ن ی سای تی مامان شنیدم دیروز که کلی بهمم ریخت ... خدا بهشون صبر بده امروزم باز صبح خاله ش ن ل بهم خبر بدی در مورد نی نی تو دلش داد ...

 

روزای سختیه خیلی سخت .. اصلا دوس ندارم شب بشه و موقع خواب اگه بگم شبا 1 ساعت خواب درست و درمون به چشمام نمیاد دروغ نگفتم .. دیشب تا خوده صبح بیدار بودم و اذیت . دیگه این دست به اون دست شدن برام شده یه کابوس . مدام باید گلاب به روت برم دستشویی و شدید به مامانی فشار می آری. گاهیم دردای خاص تو دل و شکمم. و صبح زودم که می آم اداره همیشه حسای بد دارم و معدم یه جوریه و حس بالا اوردن دارم به خاطر بی خوابی شب .

تنها دلخوشی این روزای من شده اتاق کوچولوی شما . می خوام برم اداره یا از اداره بر می گردم یا گاه و بی گاه من داخل اتاق شما شده در حد 2 ثانیه هستم و در کمد و کشوهات و باز می کنم و یه نگاه می ندازم و دوباره می رم دنبال کارام . نمازام و ذکرا و قرآن خوندنام  آهنگای بی کلام و آؤامش بخش همه این کارارو تو اتاق شما انجام می دم .

راستی دیشب بالاخره طلسم شکسته شد و برای نازار خودم آویز تخت خریدم . مبارکت باشه (80) خوب دنیا بیای متوجه می شی که چیز خوشگل تو شهر ما پیدا کردن کار خیلی سختیه و محدودیت انتخاب زیاد داریم . برا آویز تختت خیلی این در اون در زدم که یه چیز متفاوت باشه ولی خوب پیدا نمی شه اینجور چیزا اینجا از نت هم نتونستم چیز خوبی پیدا کنم .

تقریبا کار اتاقت تموم شده مونده چند تا چیز ریز و میزه .

مثلا تخته های دکوری اتاقت که هنوز نیاوردن که به دیوار بزنیم و فرش اتاقت که به تهران سفارش دادم و فکر نمی کنم حالا حالا ببافنش شاید بره آخرای مهر. و حلقه و اویز اسم نمدیت و کارای این مدلی ...

 

راستی بابایی برای تولد مامانی کادو نقدی داده بود . دیروز همینجور که به خاطر حال بده روحی بابایی من و برد دور دور با ماشین ... وای چشم خاله جون و عزیز دوررر

وقتی می ریم بیرون یواشکی اینقد با حاله . تلفن خونه رو قطع می کنیم که نره رو پیغام گیر و متوجه بشن نیستیم خونه و بلافاصله که اومدم بهشون زنگ می زنم قبل از رفتن هم زنگ می زنم که نخوان تو اون 1 ساعت که نیستیم بزنگن ...

البته بنده های خدا حق دارن می ترسن .خاله جون همش اس تهدید امیز بهم می زنه که دختر جا بگیر بزار دنیا بیاد نی نی بعد از صبح تا شب برای خودت و برو بیرون ... منم هی اس می دم می گم چشم آباج . من که جایی نمی رم .

خلاصه تو این دور دور با ماشین رفتیم سمت خیابون ع ا شو ر ی و بابایی عرق کاسنی برای مامانی خرید چون تموم کرده بودیم همینجور که رفتیم جلوتر یهو چشمم به یه مغازه کوچولو لباس فروشی افتاد .

به بابایی گفتم وایسا دنیال جلیقه بلند هستم برای روی لباسام فکر کنم اینجا داشته باشه .

رفتیم داخل خوده خانومه از همون جلیقه ها تنش بود ولی تموم کرده بودن .

در عوض دو تا لباس خوشگل دیگه خریدیم (بازم کادو تولد بابایی به مامانی) یکی حالت مانتویی یکی هم بلند تا روی ساق پام  برای بارداری و روزای بعد از زایمانم  رنگای خیلی شادی داشتن و خوشگل بودن البته هر چقدم خوشگل باشن به یه خانوم توپولی و باردار که هیچی قشنگ نیست ولی هی خانوم فروشنده ودوستش بهم امیدواری می دادن که نگران نباش درست می شه همه چیز ما هم همینجور بودیم ... بابایی هم که اصلا عین خیالش نیست می گه فدای سرت تو توپولی باشی من بیشتر دوست دارم و خوشگل تر می شی . یعنی این اعتماد به نفسش تو حلقم . شاید اگه یه شوهرایراد گیر داشتم بهتر بود حداقل هواسم و بیشتر جمع می کردم .خو چیکار کنم ما خانوادگی تو بارداری چاق می شیم خیلی ...

از بس مامانی گامبالو شده همش استرس بعد از زایمانش و داره ... این 25 کیلو اضافه وزن مگه با دنیا اومدن شما چقدش کم بشه نهایت 5 کیلو 20 تاش می مونه واییی خدای من آبروم می ره ...

نخند .. نگاش کن تو رو خدا من مامان باربی بودم از اول که این شکلی نبودم به خاطر شما گامبالو شدم ....

ولی قول می دم به خاطر شما هم که شده که به مامانت افتخار کنی زوده زود برگرده وزنم اصلا نگران نباش مامانی ...

امروزم دیگه می خوام طلسم و بشکونم و برم خیاطی باز برای اون موقع لباس بدوزم که هم بالاتنش دکمه بخوره برای شیر دادن شما راحت باشم هم روش جلیقه بدوزه برام ...

یعنی می خواستم یه سلام علیک بکنما نگاه چقد نوشتم برات ناز دونه مامان ...

عشقی خوده خوده عشق

پسندها (1)

نظرات (4)

♥مامی ملودی جون ♥
31 شهریور 93 12:56
ای جونم دیگه چیزی نمونده به اومدن فسقل خانومت . اخرش اسم و چیکار کردی مامان جونش ؟
مامان منصوره
1 مهر 93 12:46
عزیز دلم.النا تو این سن بود به دنیا اومد،قد 48،وزن 2800،البته سونو گرافی تقریبی میگه من قبلش تو سونو گفت 2200 ولی به دنیا اومد 2800 بود،ایشالله تو به سلامتی به موقع به دنیا بیاد،اااااای جان خاله،عکس اتاقشو بزار دلمون آب شد مامانی، راستی اسمش چی شد بلاخره،
مامان منصوره
2 مهر 93 15:15
سلام خواااااااااهری،اره وزن النا خوب بوده،انقد من شیر و خرما خوردم،انقدر پسته و فندوق خوردم،البته منم 25 کیلو اضافه وزن داشتم 54 بودم 3 ماه اول 3کیلو کم کردم شدم 51 روزی که رفتم بیمارستان 79.300 بعد زایمان 8 کیلو کم شدم،الان 56 هستم،غصه نخور انقدر ازت کار میکشه که لاغرر میشی، منم از طبیعی میترسیم میگفتم اگه نتونم بچم خفه بشه،واااااااااای ،ولی متاسفانه النا نشسته بود و اصلا شرایطشو نداشتم،
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
5 مهر 93 11:43
نامه اسرار آميزي به نام شانس سلام شايد فکر کنید گفته‌هاي آن کاملاً غیرعقلانی است ولی چیزی را که می‌بینید نمی‌توان انکار کرد!شاید نتيجه آن، فقط و فقط حاصل انرژی مثبت میلیونها آدمی باشه که انرژیشون رو بدرقه این نامه کرده‌اند نسخه اصلی در ونزوئلا نزد دختری دانشجو که بنام ماریا است و ارسال کننده اصلی آن است این نامه تاکنون طبق اخبار رسمی مايکروسافت از 15 ماه گذشته تا کنون 49 بار در دنیا به 9 زبان چرخیده شانس برای شما فرستاده شده.با ارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد.کپی‌ها را برای اشخاص بفرستید که فکر می‌کنید به شانس نیاز دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه باید ظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود شخصی دیگر به نام داریوش محمودی نیا در روز دوشنبه ساعت 9:50 این پیام را دریافت نمود و بلافاصه آن رابرای 20نفر فرستاد این گونه که او میگوید:پس از فرستادن پیام برای 20نفر 4روز بعد دقیقا همان ساعت با شرکت در همایشی برنده خودروی پراید شدم همان روز جمعه در قرعه کشی همراه اول برنده ی 100 ملیون تومن پول نقد شدم پس اعتقادتو به این پیام مثبت کن وشانستو امتحان کن از آنجا که این کپی باید در سراسر جهان بگردد شما باید 20 کپی تهیه نموده و برای دوستان بفرستید پس از چند روز شما یک سورپرایز دریافت خواهید نمود.این یک حقیقت است حتی اگر شخصی خرافاتی نباشید پال سینگ کارمند اداری بانکی در نپال این ایمیل رادریافت کرد ولی فراموش کرد که این نامه را باید ظرف مدت 96 ساعت ارسال کند. او شغلش را از دست داد؛ کمی بعد نامه را پیدا کرد و 200 کپی ایمیل ارسال نمود و پس از چند روز شغل بهتری بدست آورد. چيزي از دست نمي دهيد.انتخاب با شماست!كافيست ايمان داشته باشيد! "متن نامه" به نام صاحب شانس "دوست من با نگاه به این نامه شما ابتدا به یاد خالق عشق باشید و این نامه را زمانی که دریافت می‌کنید به آنچه دوست دارید دست پیدا خواهید کرد. فکر کنید و کسی را که دوست دارید و میدانید گرفتار است با قلبتان برایش دعا کنید تا مشکلات او از طرف خداوند به واسطه شما حل گردد و بعد یک اتفاقی که انتظارش را می‌کشید و حتی تصورش را نمی‌کنید برایتان اتفاق خواهد افتاد. با دعا برای آن دوست، برکت بیشتر برای شما خواهد رسید! این یک راز است..راز بقاء انرژی..رازی که در فیزیک و متافیزیک به قانون بقاء انرژی شهرت یافته است...