نازار مامان و بابانازار مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

عشقی خوده خوده عشق

عکس یسنا گلی مامان

1394/1/22 11:20
نویسنده : مامان نازار
1,022 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممم

یه عالمه عکس و کلی مطلب باید از این 6 ماه از شما بزارم ...باید هاردو بیارم با خودم ...

دیشب تولد  گلسا گلی(نوه خواهرم ) بود ....و شما یه پرنس ناز و دده گلسات یه فرشته کوچولوی ناز شده بود ولی یه کم تب داشت و حالش زیاد خوب نبود  عزیز دل خاله ...

داستان زیاد داره ولی فعلا چند تا عکس از شما می زارم تا برم یه کم کارام و انجام بدم و سر فرصت بیام

خاله نسیم . خاله نگار جونم و خورشید خانم جون .. ممنون از لطفتون .. این عکسا به خاطر گل روی شما :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

....

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

نگار
22 فروردین 94 11:53
سلاممممممممممممممم به روی ماهت ای جونمممممممممممممم الهی که من دور اون تاج خوشگلت بگردم ای جان عزیز دلمممممممممممممم چقدر شما ماهی چقدر شما زیبایی ای جونممممممممم به طلاهات که با وجود طلای شما و قشنگی نفس هات زیباییشون ده برابر میشه فدای اون خوش تیپی هات ای خدا حفظش کن یسنای عزیزمون رو ای خدا صحیح و سلامت همیشه حفظش کن . قربون اون خنده هات . قربون قد و بالات خوشگلترین دنیااااااااااااااااااااا
مامان نازار
پاسخ
خاله جون نگارم......... مامانیم کلی دلش برا شما تنگولیده ... برا تمام بچه ها ... گویا یه گروه وایبر دارید ... من رمز و پسوردمو برای ورود به سایتتون فراموش کردم .. خاله جونم مامان آب شد از خجالت ... شما چقد مهربونی اخه من کجا قابل این همه تعریفای خوشگل خوشگل شما بودم ...
نگار
24 فروردین 94 9:07
سلام خوبید بسلامتی برگشتید؟ یدونید چند بار سر زدیم نبودید بنده خدا نسیم جون ما رو از نگرانی در آورد
مامان نازار
پاسخ
نگار جونم یه آدرسی از خودت بزار لطفااااااااااااا
♥مامی ملودی جون ♥
25 فروردین 94 0:46
نگار جون خواهش عزیزم من که کاری نکردم . وای فداش بشم کپی باباییش شده که این ناناس خانومی
مامان نازار
پاسخ
نه خواهری این چه حرفیه فدایی مهربونی های خودت قشنگم ....محبت دارید والله تو چهره دختری من بین علما اختلافه ... یه جوریه صورتش دقیق مشخص نمی کنه به کی رفته . ولی خیلی ها می گن شبیه باباش شده ... یا شایدم خاندان باباش... ولی لحظه ای که دنیا اومد و دیدمش حتی تا مدتها بعد حتی شاید همین الان تو شوک بودم چون اصلا این چهره رو برای دخترم تصور نکرده بودم ابدااااااااااا