نازار مامان و بابانازار مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

عشقی خوده خوده عشق

71- تولد گ ل س ا گلی

1394/1/22 10:27
نویسنده : مامان نازار
540 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نور دیده مامان .. سلام ماه 7 اسمون مامان

یکی یه دونه من دردونه من ...

خانومی جمعه 20/1/93 تولد 1 سالگی دختر دختر خاله م ه ر نو ش یعنی نوه خواهر مامانی بود ... ایشون 6 ماه از شما بزرگترن .یعنی نتیجه عزیز جون از نوه عزیز جون 6 ماه بزرگترن . البته خاله م ه ر نوش هم از مامانی شما فقط 2 سال و 8 ماه کوچولوترن و عزیز جون تو سن 32 سالگی نوه دار شدن .....

البته تاریخ تولد گلسا گلی 25/1/93 بود و به خاطر اینکه حتما تو روز تعطیل باشه و قبل از زدن واکسن شما و گلسا گلی خاله زحمت کشیدن و جمعه گرفتن تولد رو ...

تم تولد توت فرنگی بود و 5 شنبه رفتیم و تزیینات رو انجام دادیم ... همگی کلی زحمت کشیدن ...کلی هم کادویی گیرش اومد

فک کنم یه بار دیگه هم گفتم که اسم گلسا گلی رو من گذاشتم یعنی پیشنهاد دادم , و همه به نظرم احترام گذاشتن و اسم گلی شد گلسا گلی.. این اسم و خیلی دوست داشتم  و اگه خاله اسم دخترش رو نمی زاشت صد درصد اسم شما می شد گلسا گلی .

خاله م ه ر ن و ش  تک فرزنده و خواهرو برادری نداره ولی برای من خیلی عزیزه من علاوه بر اینکه خالشم حس می کنم فراتر از اون برام خواهره.

عکس یه سری از تزیینات تولد که خوب می دونید که کار مامان یسنا گلی هست مثل همیشه در همه مراسما.

کیک تولد رو اصلا اونی که سفارش داده بودیم درست نکرده بود

 

 

 

 

 

 

 

شام قسمت زنونه ... دست مامان ا ل ه ا م (مامان مامان)درد ننکنه زحمتشو کشید . مردای محترمم خونه بابا حاجی(بابای بابا) نوش جان کردن

 

میز کادوها

خواهران غریب : یسنا گلی و گلسا گلی که 6 ماه اختلاف سنی دارن با هم

و بابا علی پدر بزرگ گلسا گلی که شما رو فوق العاده دوست داره . ایشون پسر عموی مامانیت و صد البته داماد بزرگه خانواده هستن.

فرشته کوچولوووووووووووووو بغل مامانش

فرشته کوچولو متعجب از کار بابایش

 

فرشته کوچولو بغل بابایش

 

 

 

گلسا گلی خاله قشنگم . حس قشنگ بودنت مبارک

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)