نازار مامان و بابانازار مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

عشقی خوده خوده عشق

79- چند تا عکس هویجوری از عزیز دل مادر

1394/1/31 12:05
نویسنده : مامان نازار
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم ...

عزیز دلم ... دلم برات تنگ شده خیلی... داشتم عکساتو نگاه میکردم گفتم چند تاشو اینجا بزارم

 

 

ای جان اینم من و شما و یه دنیا عشققققق... البته اینم بگم من برای کامل گذاشتن عکسا هیچ مشکلی ندارم ولی ان شالله بزرگ می شی و متوجه می شی یه بابالو حساس به اینترنت داری که همش می گه نباید تو نت عکس گذاشت

بخورمتتتتتتتتتتتتتت. ماهی کوچولوی مامان که همش دهنت این مدلی وقتی ذوق زده ای بازه

 

زبونشو موش بخوره

 

 

 

من وکلید دوست داشتنیم ... کلید جون عاشقتم

 

لباس راحتی که دایی جون براتون خرید ... داری بابات و نگاه می کنی و براش کلی ذوق می کنی

 

 

 

 

تو مشتت چی قایم کردی دختریییی

فدای خودت و کلاهت

موش بخورتت با اون خنده هات مادرررررررررررر

پسندها (2)

نظرات (4)

خورشید خانوم66
31 فروردین 94 14:00
ای جان پرنسس خوش خنده. الهی همیشه لبش به خنده باز بشه . خدا حفظش کنه براتون
مامان نازار
پاسخ
سلام خاله خورشید جونم ان شالله لب شما هم همیشه خندون
♥مامی ملودی جون ♥
31 فروردین 94 23:07
به به دخملمون حسابی هم خوشتیپه ها مامانش . فسقلی همشم واستاده ماشاالله تند راه میوفته خدا بخواد
مامان نازار
پاسخ
لاغرو ماغروی مامانشه ...تمام عشق و علاقم به بچه داشتن فقط به خاطر بچجه توگولی بود .... حیف حیف که یسنا هر کاریش می کنم توپولی نمیشه . چه کنیم دنیای زیبای دختر داراس دیگه ... همه دلخوشیم به جینگولک کردنشونه ... کو تا برسه به پای ملودی ناز خاله .... خوب نمی ایسته اینجوری برای دقایقی تکیش می دم به مبل تا ازش عکس بگیرم . من خودم 9 ماهگی کامل کامل راه می رفتم ... همه دوست دارن یسنا هم زود راه بره ... من دوست دارم زود 4 دست و پا بره زود راه بره زود حرف بزنه وای چه مامان عجولیم من ....
negar
1 اردیبهشت 94 9:50
سلام سلامممممممممممممممم ای جانمممممممممممم به دوست با حجابم که اینقدر چادر برازنده وجود نازنین و پاکشونه. خوبین خوشین سلامتین ؟ ای خدا من فدای یسنا گلی بشم که اینقدر خوش تیپه بله دیگه مادر به این با سلیقگی داشتن همینه الهی که همیشه تنتون سالم باشه .یسنا خانوم ما همینجوری از همه خوشگلترهههههههههه میخواین چیکار توپولیش کنین نفسمون به چشم میاد خدایی نکرده .....
مامان نازار
پاسخ
الان من آب شدم رفتم زیر زمین ... اینقد از ما تعریف نکن ... عادت نداریم سکته می کنم یهووهااااا شما خودتون گلید که همه رو گل می بینید و خوب... ممنون عزیزی
مامان هانیه
1 اردیبهشت 94 17:06
سلام خاله جون خوش تیپم عکس هات خیلی خوشگل بودن اخه خودت خوشگلی ان شالا که همیشه همین طوری خنده رو لبات باشه