نازار مامان و بابانازار مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

عشقی خوده خوده عشق

8- سلام کنجد مامان

1392/11/29 10:31
نویسنده : مامان نازار
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگیای مامان... سلام میوه دل و جونه مامان...

سلام کنجد کوچولوی 3 میلیمتری مامان.. الان شما حدود 27 روزتون هست البته کمتره ها ولی خوب قرار داد جهانیه ..

امروز مامانی تو اداره کلی عصبی بود کلی اخلاق گندددددددددددد

کمرش وحشتناک درد می کرد داشت نصب می شد . هی اشکاش می اومد پایین. هیچ جای هم نبود تواداره که برای 1 ثانیه کمرش و بزار رو زمین .

بعد از اداره بابایی برای دکتر خون و زنان رفت نوبت گرفت.

دکتر متخصص خون که زود تعطیل کرده بود فردا باید بریم مجدد

دکتر زنان خانوم دکتر نصیری هم کلی معطل شدیم . برای آزمایش بتا رو مجدد نوشت گفت باید به 1000 برسه .

و برای 20 اسفند بران تاریخ سونو قلب نوشت .

 

بعد از دکتر هم رفتیم خونه عزیز جون و شام قرمه سبزی خوشمزه زدیم بر بدن

نوش جونت نی نی جونممممممممممم

دوستدارم خیلی خیلی بی حد بی مرز

نمی تونی تصور کنی نمی تونییییییییییییییییییییییییی

 

این و بدون یه مامان اینجا تو این دنیا داره برای تو آغوش کشیدنت و دیدنت لحظه شماری می کنه .

لطفا قوی باش و سالم و این 9 ماه رو تحمل کن ... من تمام سعیم و می کنم شما هم سعی خودت رو بکن .

من قول می دم تو این 9 ما هم جسمی هم روحی هم معنوی یهمامان کامل باشم شما هم کامل باش باشه ؟؟؟

 

عشقی خوده خوده عشق

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شازده پاشا
27 بهمن 92 11:16
سلام مامانی.مبارکه.من امروزباهاتون اشناشدم .تقریباهمه مطلبهای بدون رمزتون روخوندم .امیدوارم خییییلی زوداین کنجد 3میلیمتری صحیح وسالم بیادپیش مامان وباباش .وهمه غصه هاوتنهاییهاروازدلتون ببره .بهت اطمینان میدم که بااومدنش دنیای پدرومادر به یهدنیای خوب ومتفاوت تبدیل میشه . اگه دوست داشتی پیش ماهم بیاخوشحال میشم
ساناز مامان رادین
28 بهمن 92 1:07
عزیزم خیلی خوشحال شدم.کلی بهت تبریک می گم. امیدوارم بارداری راحتی داشته باشی.خیلی التماس دعا منم ازدوستان اون کلوپ هستم........